Mida palgaarvestusteenuse sisse ostmisel silmas pidada ja miks valida BDO?

1. Teenusepakkuja usaldusväärsus ja rahvusvahelisus

Teenusepakkuja tuleks valida pädevuse ja maine järgi. Oluline seejuures on ka, et teenusepakkuja omaks pikaajalist kogemust ning jääb tegutsema veel pikaks ajaks. Suurt rolli mängib ka, kui tuntud on ettevõte rahvusvahelisel tasandil ja kui kindel on võrgustik.

Palgaarvestuse usaldusväärsus sõltub seda tegevatest töötajatest. Tuleks esitada küsimus - kui kaua on ettevõte palgaarvestusteenust pakkunud ja kas kõigil spetsialistidel on teenuse osutamiseks vajalikud  maksualased teadmised ning eelnev töökogemus.

2. Läbipaistvus

Teenusepakkujatel võib olla erinev hinnakujundus. Valige teenusepakkuja, kelle hinnakujundus teie ärile sobib. Enne lepingu sõlmimist küsige ülevaadet kõikidest kuludest ja arutage need läbi (sh teenuse alustamise, jooksvad ja varjatud kulud). Pakume enda poolt alati Kliendist lähtuvalt lahendusi ning arutame need enne lepingu sõlmimist detailselt läbi.

Ootamatud üllatused võivad koostöö rikkuda.

3. Koostöö sobivus ja paindlikkus

Nüansirikas ja ajakulukas palgaarvestustöö võib äri pidurdama hakata. Kui teie töötajad ei pea sellega tegelema, on neil võimalik keskenduda suuremat väärtust loovatele ülesannetele ja äritegevusele.

Teenusepakkuja peab tundma teie äritegevuse eripära ja vajadusi ning, mis kõige olulisem, suutma töö õigeks ajaks ära teha. Ta peab olema ka piisavalt paindlik ja suutma oma teenust vastavalt ettevõtte kasvule või kahanemisele muuta.

Hea palgaarvestusteenuse pakkuja tunneb palgaarvestusega seotud maksuseadusi ja muid asjakohaseid õigusakte läbi ja lõhki.

Tehke kindlaks, kas teenusepakkujaga on lihtne äri ajada. Vajaduse korral küsige teenusepakkujalt soovitajate kontakte.

4. Kliendikesksus
Tehke kindlaks, kas teenusepakkuja teid tõesti hindab ja oma kliendiks soovib. Tutvuge tema varasema klienditeeninduskvaliteediga ja rõhutage, et teile on oluline hea kommunikatsioon ja teenusepakkuja kättesaadavus kokkulepitud aegadel. Palgaarvestusteenuse pakkujaga on vaja järjepidevalt suhelda. BDO üheks põhiväärtuseks on excellent client service.
5. Tehnoloogia

Teenusepakkuja peab kasutama kaasaegseid andmetöötlustehnoloogiaid ja turvasüsteeme, mis oleksid kooskõlas GDPR nõuetega, kuid seejuures võtaks arvesse ka ettevõttes kokkulepitud spetsiifikat ja muud programmidega seotud liidestuse küsimusi.

Ostes teenust sisse teenusepakkujalt, ei pea teie ettevõte tegelema palgaarvestustarkvaraga, mis vajab pidevalt uuendusi ja vajadusel konsulteerimist tehniliste probleemide korral tarkvara pakkujaga.

6. Kiirus ja vastutus ja meelerahu

Palgaarvestusteenuse pakkujatel on piisavad tehnilised lahendused ja inimressursid, seega suudavad nad ka kõige keerulisema palgaarvestuse kiiresti ära teha. Erinevalt suuremast osast tööandjatest ei pea nad hooajatöötajate palkamise perioodil hankima täiendavat ressurssi, mida ülejäänud aasta jooksul kasutada ei saa – teenusepakkujana töötame alati kaheses tiimis, et tagada järjepidev teenuse osutamine.

Teie ettevõtte kohapealsete uute töötajate värbamis- ja koolitusprotseduurid võivad kesta kuid, samal ajal kui palgaarvestusteenuse implementeerimine on ühekordne kulu ja tegevus ettevõttele.

Palgaarvestusteenuse sisseostmine toob ettevõtte juhtkonnale meelerahu, mida ei maksa alahinnata - teie saate keskenduda oma äri juhtimisele.

 

BDO Eestil on rahvusvaheline ulatus üle maailma, teenuspakkumise kogemus, usaldusväärsus ja motiveeritud spetsialistid, et pakkuda teie ettevõttele suurepärast teenust.

Palgaarvestuse äriliini spetsialistid vastavad ja nõustavad meeleldi küsimuste korral. Võta ühendust meie äriliini spetsialistidega ja küsi pakkumist juba täna.